29 jul 2011

Bokrijk, de moeite waard en niet commerciëel!!!!


Toegang: 1 Euro tot 26 jaar en met lerarenkaart gratis, je krijgt er gratis ook alle informatie bij.




Sfeerbeelden van het opnluchtmuseum





Oude ambachten: smid, boekbinder, bakker...


Zeer kindvriendelijk: je kan er oa boogschieten, dieren bezoeken, laserspel spelen...



Voor jong en oud... 3 ( tot4) generaties....


Je kinderen hoeven zelfs de school niet te missen: een kwartiertje les zoal in 1911.... Streng!!



Loslopende schapen MET schaapsherder en hond


En maar fietsen.....



Beeldhouwers aan het werk en het afgewerkte resultaat...

Enorm gratis speelplein met tientallen vershillende attracties...



waar groot voor klein zorgde......

En dit alles voor de prijs van 4 Euro. Picknick is overal toe gelaten....
Parking 5 Euro, Volwassenen zonder leraarskaart: 10 Euro



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Karolien,
Bedankt: Ik was nog nooit in Bokrijk maar je prachtig verslag overtuigt me er eens naar toe gaan.

Zie ook in mijn Blog mijn uitstaptip “Museum aan de Stroom”. Indrukwekkend, ook voor de kinderen: een echte aanrader!
Zonnige groeten,
Nadja

Bruno zei

Mooie foto's van een leuke dag voor groot en klein. Geen lisdodden ontdekt? ;-)

Anoniem zei

Dag mijnheer Bruno,
Ik stelde mij al dezelfde vraag (Lach).
Zonnige groeten,
Nadja
;-)

Bruno zei

Hallo Nadja,

Je kan ook eens neuzen op mijn weblog, staat een beetje van alles op: http://brunodeman.blogspot.com

Stuur ook eens je weblogadres door, OK?

Groeten,

Bruno

Falling Christmas Object Gadget