28 apr 2011

Proces Beeld, eindfase

Morgen krijg je op de pagina: 'Proces Beeld' de eindproducten van Valerie.
Dan gaan de werkjes nog langs de weg van de taal en de muziek......Afwachten
Bij Valerie is het proces Beeld afgelopen. Femke is nog even bezig. Echt waar, niettegenstaande het feit dat ik het proces toch opgevolgd heb was ik vol bewondering voor de genialiteit van de leerlingen.
Ik kan het nu toch ook niet laten van eens het interieur van ons PO (plastische opvoeding)- lokaal. Hiermee zal ik allicht heel wat mensen jaloers maken ! Voor mij blijft het een magische wereld.Het is er zeer groot, opgedeeld in verschillende gedeeltes: een zitgedeelte om te schetsen, 2 ruime werkgedeeltes en zelfs een donkere kamer voor foto-ontwikkeling!



















2 opmerkingen:

muzocoachmarianneivens zei

ben echt aan 't watertanden.
Dat is toch wel uniek!!!

muzocoachmarianneivens zei

Ik kan mij voorstellen dat het eïntegreerd werken in de middelbare school niet zo'n evidentie is.
Daar zou ik toch eens over willen preten. Hoe doen jullie dat?

Falling Christmas Object Gadget